Θρίαμβος της Fiat στα Key Awards 2020

654
Leonardo-DiCaprio-Fiat-500e

Με πρωταγωνιστές στα τηλεοπτικά της μηνύματα αστέρια, όπως οι Leonardo DiCaprio και οι Sting & Shaggy, δεν αποτελεί έκπληξη η κυριαρχία της Fiat στα βραβεία Key Awards 2020.

Στην 52η χρονιά των διάσημων βραβείων τηλεόρασης, σινεμά και ηλεκτρονικών μέσων, Key Awards, η Fiat κατέκτησε τα πρώτα βραβεία στις κατηγορίες “Music Covers – Licensing” και “Original Music”. Η διοργάνωση της Media Key Group αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικότερες τους είδους σε παγκόσμιο επίπεδο προσελκύοντας τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία απ’ όλο τον κόσμο.

«Είμαι πολύ περήφανος για αυτά τα δύο σημαντικά βραβεία, που τιμούν την εξαιρετική δουλειά της ομάδας μου, η οποία έθεσε δύο νέα ορόσημα για την Fiat: τα 120α γενέθλια της μάρκας και τη νέα γενιά που φέρνει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500», δήλωσε ο κ. Olivier François, Πρόεδρος της Fiat. «Δεν αποτελεί σύμπτωση ότι κορυφαία ταλέντα από το χώρο της τέχνης συμμετείχαν σε αυτές τις δύο ιστορικές στιγμές. Οι Sting και Shaggy έδωσαν το ρυθμό τους στην 120η επέτειο της μάρκας, παρουσιάζοντας παράλληλα το νέο τους single. Για το ντεμπούτο του νέου 500 και πολύ περισσότερο για την παρουσίαση της νέας αποστολής της Fiat, ο Leonardo Dicaprio, αγκάλιασε το όραμα μας και μοιράζεται μαζί μας τις αξίες και τους στόχους μας.»

Το Key Award 2020 της κατηγορίας “Original Music” απονεμήθηκε στο video με τίτλο “Reincarnation” (Μετεμψύχωση), που εστιάζει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικανός ηθοποιός και ακτιβιστής, Leonardo DiCaprio, ο οποίος για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζει τις ενέργειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, ο κάτοχος βραβείου Όσκαρ ηθοποιός, αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του νέου 500. Απλό, τεχνολογικά προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον. Το video “Reincarnation” απευθύνει ερωτήσεις για τη ζωή, την εξέλιξη της και βρίσκει τις απαντήσεις στο πλέον θρυλικό μοντέλο της Fiat. Η παραγωγή της εταιρείας Doner και του σκηνοθέτη Joseph Kahn (οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δουλέψει μεταξύ άλλων με τους Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga και Taylor Swift), μιλά για τη μάρκα η οποία μεταμορφώθηκε στην πορεία του χρόνου συνεχίζοντας να εμπνέει τον κόσμο από το 1957, μέχρι και σήμερα. Στη ταινία, τον Leonardo Di Caprio συνοδεύει η μουσική του Flavio Ibba, ο οποίος δήλωσε μετά την κατάκτηση του βραβείου: «Τα Key Awards αποτελούν την πλέον ιστορική εκδήλωση στο χώρο. Είμαι πολύ περήφανος για αυτή τη νίκη, αλλά πολύ περισσότερο που συμμετείχα σε αυτό το πολύ σημαντικό project για την Fiat και που συνεργάστηκα με τον Olivier François για το λανσάρισμα του θρυλικού νέου 500.» 

Η δεύτερη διάκριση απονεμήθηκε για το δημιουργικό “500 120th family, Shaggy & Sting”, στην κατηγορία “Music Covers – Licensing”, μια διαφήμιση που περιστρέφεται γύρω από την οικογένεια του Fiat 500 (500, 500X και 500L). Κεντρικό σημείο οι Sting & Shaggy και το τραγούδι τους Just One Lifetime, στο οποίο το διάσημο ντουέτο τραγουδά μέσα σε ένα 500X “120th”. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη φράση “FIAT, Driven by dreams since 1899”, δίνοντας έμφαση στο πως εδώ και 120 χρόνια, η Fiat παραμένει δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων. Παράλληλα το video δίνει το ρυθμό για την πορεία της μάρκας στο μέλλον και μια δημοκρατική και διαθέσιμη για όλους αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο διαφημιστικό δημιουργήθηκε από την Leo Burnett με σκηνοθέτη και πάλι τον Joseph Kahn.