Έρευνα: Ο κόσμος της μόδας συνδέεται με αυτόν των διεθνών μεταφορών

256

Σημαντικά ευρήματα κατέδειξε η νέα έρευνα αγοράς καταναλωτών που διεξήγαγε η DHL* σε παγκόσμιο επίπεδο, παρέχοντας μια συνολική εικόνα των νέων τάσεων και των προσδοκιών των καταναλωτών.

Με πολυετή εμπειρία ως συνεργάτης μεταφορών για σχεδιαστές, εκδηλώσεις και προϊόντα μόδας, η DHL διενήργησε την έρευνα με στόχο να υπογραμμίσει και να αναδείξει πόσο σημαντικό είναι για ένα διεθνές δίκτυο μεταφορών να λειτουργεί ομαλά, με ακρίβεια, αξιοπιστία και ταχύτητα, ώστε να εξυπηρετεί αποτελεσματικά τον κόσμο της μόδας.

 «Η DHL πραγματοποίησε αυτή την έρευνα για να βρεθεί πιο κοντά στις σύγχρονες τάσεις της μόδας και να υπογραμμίσει την σχέση της μόδας με την βιομηχανία των μεταφορών.  Και οι δυο βιομηχανίες λειτουργούν σε παγκόσμια δίκτυα, και εργάζονται δημιουργικά, σωστά και γρήγορα» τονίζει ο Arjan Sissing, SVP από το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές φαίνεται να ενδιαφέρονται αν και με ποιο τρόπο η αλυσίδα μεταφοράς του προϊόντος μπορεί να επιδρά στο περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί πως ένα σημαντικό ποσοστό των συμμετεχόντων της έρευνας ενδιαφέρονται για την περιβαλλοντική ευαισθησία που δείχνουν τα αγαπημένα τους brands. Ειδικοί στο θέμα, όπως η Βρεττανή δημοσιογράφος μόδας Karen Kay, έδωσαν έμφαση στο ότι υπάρχει μια τάση αυξημένης συνειδητοποίησης όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα κοινωνικά θέματα, ειδικά ανάμεσα στις νεότερες ηλικίες.

Από το 2008, η DHL έχει συνεχή παρουσία ως βασικός συνεργάτης σε διάφορες εβδομάδες μόδας αναλαμβάνοντας την άμεση και ασφαλή παράδοση των παραδοτέων ενδυμάτων ή αξεσουάρ στους σχεδιαστές μόδας. Η εβδομάδα μόδας του Λονδίνου και της Κοπεγχάγης, η εβδομάδα μόδας Amazon του Τόκυο, καθώς και οι εβδομάδες μόδας της Mercedes Benz στο Σίδνεϋ και στην Μόσχα είναι μερικές από τις πιο επιτυχημένες συνεργασίες της DHL με τη βιομηχανία της μόδας.

Ακόμη, η DHL προωθεί και στηρίζει νέους σχεδιαστές με εργαστήρια και προγράμματα βραβεύσεων τα οποία περιλαμβάνουν υπηρεσίες μετακινήσεων και μεταφορών, με σκοπό να βοηθήσουν τους νέους δημιουργούς να επεκτείνουν και εκτός συνόρων τις επιχειρήσεις τους. Επιπρόσθετα, συνεργάζεται με διακεκριμένους σχεδιαστές, όπως το  brand VETEMENTS, το οποίο αφιέρωσε μια ξεχωριστή σειρά ρούχων στην DHL ως μέρος της κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018.

Το έργο της DHL δεν σταματά σε αυτές τις δράσεις, παρέχει επίσης, πληροφόρηση για τρέχοντα θέματα μόδας και νέες συνεργασίες στα Social Media όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Μάλιστα έχει δημιουργήσει για το σκοπό αυτό τη δική της σελίδα μόδας «DHL Fashion» με σχεδόν 200,000 ακολούθους.

 

*Η DHL αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα παγκοσμίως στον τομέα των μεταφορών. Τα διάφορα τμήματα της οικογένειας της DHL προσφέρουν ένα ασυναγώνιστο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών μεταφορών το οποίο κυμαίνεται από εθνικές και διεθνείς παραδόσεις δεμάτων έως και παραδόσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, ολοκληρωμένες λύσεις διεθνών επειγόντων παραδόσεων, μεταφορών δια ξηράς, αέρος και θαλάσσης καθώς και διεκπεραίωση εφοδιασμού βιομηχανικών αλυσίδων.  Διαθέτοντας περίπου 360.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 220 χώρες στον κόσμο, η DHL συνδέει με ασφάλεια και αξιοπιστία ανθρώπους και επιχειρήσεις, διευκολύνοντας την ροή του διεθνούς εμπορίου.  Εφαρμόζει εξειδικευμένες λύσεις για ανάπτυξη αγορών και βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας, των επιστημών υγείας, ζωής, ενέργειας, αυτοματισμών και λιανικού εμπορίου.   Με την αποδεδειγμένη δέσμευση στην εταιρική ευθύνη και την συνεχή παρουσία της στις αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, η DHL ορίζεται καθοριστικά ως ‘Η μεταφορική εταιρία για τον κόσμο.