Με ρετρό αισθητική το νέο Z της Nissan – 300Z, 300 ZX ή 400Ζ η ονομασία του

267
Γράφει ο Νίκος Μιχαλόπουλος

Η επόμενη γενιά του Nissan Z είναι σχεδόν έτοιμη, ο πολυαναμενόμενος αντικαταστάτης του απαρχαιωμένου 370Z, που βρίσκεται στην παραγωγή από το 2009, έρχεται με ρετρό ντιζάιν. Το νέο Z θα κάνει ντεμπούτο φέτος και θα κυκλοφορήσει το 2021.

Η αναμονή για ένα νέο σπορ Nissan Z τελειώνει. Λίγους μήνες πριν την άφιξη του αντικαταστάτη του διθέσιου Coupe, ας δούμε τι γνωρίζουμε για τους νέους κινητήρες, την νέα πλατφόρμα και το σχεδιασμό. Εδώ είναι όσα περιμένουμε από το νέο Z.
Τρίλιτρος Twin-Turbo V6
Αυτός είναι ο ισχυρότερος κινητήρας της Nissan και της Infiniti (εκτός από το GT-R). Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 3.0 λίτρων σε διάταξη V6 αποδίδει 400 ίππους και πιθανότητα θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αν και ελπίζουμε να το δούμε και με μηχανικό.
Η τοποθέτηση αυτού του κινητήρα δημιουργεί σύγχυση με την ονομασία του νέου Z. Λογικό θα ήταν το 300Z ή 300ZX, για λόγους νοσταλγίας. Ωστόσο υπάρχει και η υπόθεση ότι η Nissan θα επιλέξει τον αριθμό που αντιστοιχεί στην απόδοση του αυτοκινήτου, όπως το 400Z, για να τονίσει την υπεροχή του έναντι των προκατόχων του.
Αυστηρά κίνηση στον πίσω άξονα
Ένα αυθεντικά σπορ αυτοκίνητο οφείλει να έχει τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός και η κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, βασική προϋπόθεση για σωστό στήσιμο για να δημιουργηθεί ένα σωστό σπορ αυτοκίνητο που θα φέρει το προσωνύμιο Z. Το νέο μοντέλο θα χτιστεί σε μια νεότερη έκδοση της πλατφόρμας FM της Nissan και θα μοιραστεί πολλά εξαρτήματα με το coupe Infiniti Q60.
Νοσταλγία στο παρελθόν με ρετρό αισθητική
 
Το νέο Nissan Z με την αισθητική του θα μας γυρίσει στο 1969 υιοθετώντας πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το κλασικό Nissan 240Z, όπως τους εμπρόσθιους στρογγυλούς προβολείς, τα νεύρα στο καπό καθώς και την σιλουέτα. Το νέο Ζ θα αποτελεί έναν φόρο τιμής στο 240Ζ. Μια γλυκιά νοσταλγία και σεβασμό στην ιστορία των μοντέλων Ζ.