Στον «αέρα» η Boeing μετά τα πρόσφατα επεισοδιακά περιστατικά

380

Φεύγουν ρόδες, φεύγουν πόρτες, ραγίζουν τζάμια στο πιλοτήριο, χαλάει κινητήρας, χαλάνε τα πηδάλια και για τα αεροσκάφη της Boeing, οι κακές στιγμές είναι πολλές για να είναι στατιστικά ασήμαντες.

O αεροναυπηγός και εκδότης περιοδικού, Φαίδωνας Καραϊωσηφίδης, τόνισε ότι «το πρόβλημα δεν είναι με τα Μπόινγκ αλλά με την Boeing» που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα στην παραγωγή, στα οικονομικά της και στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τα καινούργια μοντέλα. Κωνσταντινούπολη, Σενεγάλη, και Αττάλεια της νότιας Τουρκίας, είναι τα τελευταία περιστατικά αλλά, όπως τόνισε ο κ. Καραϊωσηφίδης «μέσα στις τελευταίες πέντε ημέρες υπήρχαν 17 περιστατικά διαφόρων αλλά κυρίως αφορούσαν αεροπλάνα της Airbus και όχι της Boeing».

Κλασσικό παράδειγμα το ΜΑΧ το οποίο πέρασε από μια διαδικασία περίπου ενάμιση χρόνου αναστολής όλων των πτήσεων, υπενθύμισε ο αεροναυπηγός και πρόσθεσε:

«Αυτό που παρακολουθούμε εδώ και πάρα πολλά χρόνια, από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, είναι ότι πληροφοριοδότες στην Αμερική, καταγγέλλουν ότι η εταιρία Boeing εδώ και πολύ καιρό ακολουθεί ένα πρότυπο το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την εταιρία πριν από 20 χρόνια».

Η ασφάλεια πτήσεων δεν επαφίεται στην κάθε κατασκευάστρια ή αεροπορική εταιρία ή εταιρία που κάνει συντηρήσεις.

Αυτό ανήκει στους κανονιστικούς φορείς, οι υπηρεσίες Πολιτικής αεροπορίας είτε είναι ο ευρωπαϊκός φορέας, είτε είναι ο αμερικανικός ή οπουδήποτε υπάρχει φορέας ο οποίος ελέγχει, τόνισε ο κ. Καραϊωσηφίδης.

«Πριν από πέντε ημέρες συνέβη κάτι πολύ ανησυχητικό»

Η ίδια η Boeing πήγε στην αμερικανική υπηρεσία ελέγχου Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) και παραδόθηκε κυριολεκτικά, παραδεχόμενη μετά από πολλαπλές καταγγελίες ότι στο εργοστάσιό της που είναι στο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας επί σειρά ετών, οι υπάλληλοι που ήταν υπεύθυνοι για την παραγωγή και για τον έλεγχο ποιότητας πλαστογραφούσαν έντυπα, αποκάλυψε ο κ. Καραϊωσηφίδης, αλλά καταλήγοντας τόνισε:

«Εγώ δεν ανησυχώ όσο υπάρχουν οι έρευνες. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στην Αμερική έχει πέντε ή έξι έρευνες ανοικτές για την Boeing. Όσο συμβαίνει αυτό, δεν ανησυχούμε για την ασφάλεια των πτήσεων. Από την άλλη πλευρά, ανησυχώ για μία εταιρία η οποία ήταν προφανώς το πρότυπο και σήμερα βρίσκεται σε πολύ μεγάλους μπελάδες».

Πηγή: EΡTNews