Tο 2021 η νέα Mercedes SL με έμφαση στο στυλ και σεβασμό στις ρίζες!

1244

Γράφει ο Νίκος Μιχαλόπουλος

Η νέα Mercedes SL roadster επιστρέφει με υφασμάτινη οροφή και θα μοιράζεται την ίδια τεχνολογία με το supercar AMG GT!

Η Mercedes σχεδιάζει μια ριζική αναγέννηση ενός από τα εμβληματικότερα μοντέλα της, αυτό δεν είναι άλλο από την SL. Αναμένεται στους εκθεσιακούς χώρους μέσα στους επόμενους 18 μήνες, το νέο μοντέλο αναπτύσσεται από τη Mercedes-AMG, με έμφαση την υψηλή απόδοση.

Πέρυσι, τα σπορ αυτοκίνητα συνέβαλαν λίγο περισσότερο από το ένα τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως. περίπου 28.400 πουλήθηκαν το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της Mercedes. Αυτή είναι μια αύξηση 48% σε σχέση με το 2018, αλλά σύμφωνα με την  ίδια την εταιρεία, η σειρά AMG GT αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος αυτού, ακολουθεί το συμπαγές roadster SLC ενώ οι πωλήσεις της μεγάλης SL μειώνονται αισθητά. 

Ενώ η SLC φαίνεται να μην έχει μέλλον πέρα ​​από αυτήν τη γενιά, η μάρκα θα ανανεώσει την SL με τεχνολογία προερχόμενη από την AMG. Το τμήμα επιδόσεων θα αναστήσει εκ νέου το μοντέλο ως 2 + 2 θέσεων, πλαισιώνοντας το διθέσιο AMG GT, και τα δύο αυτοκίνητα θα μοιράζονται μια νέα ελαφριά πλατφόρμα αλουμινίου.

Μιλώντας στο Auto Express πριν από τη μετάβασή του στην Aston Martin, ο προϊστάμενος της AMG Tobias Moers εξήγησε πώς εξελίχθηκε το μοντέλο: «Αυτό ήταν ένα εξαιρετικά έντονο πρόγραμμα», είπε. «Καθώς η νέα SL αναπτύχθηκε με την επόμενη γενιά GT.

«Νομίζω ότι είναι καιρός να αλλάξουμε λίγο την φιλοσοφία της SL ως Gran Turismo και να επαναφέρουμε λίγο το ιστορικό της DNA, να την κάνουμε πιο σπορ.»

Οι εκδόσεις υψηλής απόδοσης με το σήμα της AMG θα προσφερθούν παράλληλα με τη βασική σειρά, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει με έναν νέο εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 3.0-λίτρων αλλά με την ισχύ ενός V8. Είναι επίσης πιθανό ότι η νέα SL θα υιοθετήσει υβριδική τεχνολογία, όχι μόνο με τη μορφή ήπιου-υβριδισμού 48 volt, αλλά και ως plug-in.

Ο Moers είπε επίσης στο Auto Express ότι η AMG θα προσφέρει μια υβριδική έκδοση για κάθε νέο μοντέλο που η Mercedes θα στέλνει από το 2021 και η SL – ως ένα βαρύτερο σπορ αυτοκίνητο που επικεντρώνεται στην φιλοσοφία του μεγάλου τουρισμού, θα μπορούσε κάλλιστα να φέρει ένα βαρύτερο, ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης με τεράστια παραγωγή ισχύος. Θα μπορούσε ενδεχομένως να λάβει το σήμα SL 73 και να λειτουργήσει ως το κορυφαίο μοντέλο με περισσότερους από 800 ίππους.

Ενώ η AMG διασφαλίζει ότι η επόμενη SL θα διαθέτει πλαίσιο και ρύθμιση ανάρτησης με στόχο τη βελτίωση άνεσης του μοντέλου για τους οδηγούς, θα παρέχει κάτι περισσότερο από ότι ένα αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης όπως η AMG GT.

Πυρήνας στο επόμενο SL θα είναι το στυλ του, σύμφωνα με τον Γκορντεν Βάγκενερ, επικεφαλής σχεδιασμού της Daimler AG, ο οποίος είπε: «Κάθε SL είναι καθρέφτης της δεκαετίας της. Εάν σκέφτεστε τη δεκαετία του πενήντα και σκέφτεστε την ιδανική ομορφιά εκείνη την εποχή, αυτό ήταν πολυτέλεια. Στη συνέχεια, περνάμε στη δεκαετία του εξήντα, τα μοντέλα έγιναν πιο λεπτά, όπως και οι φούστες πιο κοντές, και όταν κοιτάζετε την Παγόδα, παρατηρείτε πως είναι ένα εξαιρετικά ελαφρύ αυτοκίνητο και αντιπροσωπεύοντας και πάλι τη γεύση της εποχής.»

Οι κατασκοπευτικές λήψεις αποκάλυψαν ότι η επερχόμενη SL θα έχει πιο επιθετική εμφάνιση από πριν, με τολμηρή σχεδίαση προερχόμενη από την AMG, με διάταξη εσωτερικού  2 + 2 θέσεων και υφασμάτινη οροφή. Ο Robert Lesnik, διευθυντής εξωτερικού σχεδιασμού της Mercedes πρόσθεσε: «Ο Γκόρντεν ανέφερε όλα αυτά τα μοντέλα εδώ και δεκαετίες, αλλά διατηρούν κάτι κοινό, τις αναλογίες – μπροστινό κινητήρα, τοποθετημένο όσο πιο κεντρικά γίνεται με μακρύ καπό, και μικρό, πίσω μέρος.