Έρχεται η μπαταρία των 400.000 χιλιομέτρων (Vid)

895

Όλα οφείλονται σε έναν κεραμικό ηλεκτρολύτη που χρειάστηκαν 10 χρόνια για να αναπτυχθεί

Η άφιξη της μπαταρίας στερεάς κατάστασης στην αγορά πλησιάζει όλο και περισσότερο.  Ο Jagdeep Singh, Διευθύνων Σύμβουλος της QuantumScape, είναι πεπεισμένος ότι αυτός ο τύπος μπαταρίας θα φέρει επανάσταση στη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων.

«Όλοι γνωρίζουν τώρα πώς να χτίσουν έναν ουρανοξύστη είτε στο Μανχάταν είτε σε οποιαδήποτε άλλη πόλη στον κόσμο.  Αλλά πριν από την κατασκευή ουρανοξυστών, ήταν απαραίτητο να περιμένουμε μέχρι να υπάρξει σκυρόδεμα και ατσάλι.  Εδώ, στην QuantumScape βρήκαμε το σκυρόδεμα και το χάλυβα των μπαταριών στερεάς κατάστασης», δήλωσε ο Singh.

Η μπαταρία στερεάς κατάστασης της QuantumScape βασίζεται σε κεραμικό ηλεκτρολύτη

Πρέπει να τονιστεί ότι η εταιρεία του έχει προσελκύσει πολύ σημαντικούς επενδυτές όπως η Volkswagen και ο Bill Gates.  Σύμφωνα με τον νούμερο ένα της QuantumScape, όλα περιστρέφονται γύρω από έναν κεραμικό ηλεκτρολύτη που η εξέλιξη του απαίτησε ανάπτυξη 10 ετών και πάνω από 2 εκατομμύρια δοκιμές.

Δυστυχώς, ο Jagdeep Singh δεν αποκάλυψε το υλικό από το οποίο κατασκευάστηκε ο ηλεκτρολύτης, αλλά ισχυρίζεται ότι είναι μια χημική σύνθεση ικανή να αποτρέψει την υποβάθμιση της τάσης της μπαταρίας, επεκτείνοντας έτσι τον κύκλο ζωής της.

Σύμφωνα με την QuantumScape, η ειδική μπαταρία στερεάς κατάστασης θα μπορούσε να εγγυηθεί τουλάχιστον 800 κύκλους προτού φέρει την απόδοσή της στο 80%.  Αυτός ο αριθμός μεταφράζεται σε περίπου 400.000 χλμ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος είναι πεπεισμένος ότι αυτή η νέα μπαταρία θα είναι έτοιμη για το 2025 ή ακόμα και το 2024. Ωστόσο, σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, η QuantumScape θα πρέπει να λύσει ορισμένα τεχνικά προβλήματα σχετικά με τη δομή των κυψελών και τις διαστάσεις τους που είναι επί του παρόντος 85 mm.  ύψος κατά 70 mm πλάτος.

Η μπαταρία στερεάς κατάστασης QuantumScape χρησιμοποιεί την ίδια κάθοδο νικελίου που βρίσκεται στις τρέχουσες μπαταρίες ιόντων λιθίου.  Επίσης, όκαι άλλες μπαταρίες στερεάς κατάστασης αναπτύσσονται από αυτοκινητοβιομηχανίες και ιδρύματα όπως η Toyota και το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.

Σύμφωνα με τον Jagdeep Singh, η νέα μπαταρία έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί άψογα σε θερμοκρασίες μεταξύ 25 ° και 60 ° C και μπορεί να επαναφορτιστεί τόσο σε ζεστό όσο και σε κρύο περιβάλλον.  Εάν αυτό δεν είναι αρκετό, η μονάδα χρειάζεται μόλις 15 λεπτά για να φορτίσει από 0% έως 80%.