FCA Greece: Ξορκίζει την καραντίνα με δυνατότητα απόκτησης αυτοκινήτου από το σπίτι αλλά και με επέκταση εργοστασιακής εγγύησης λόγω COVID-19

214

Με τη πρωτοποριακή υπηρεσία Car@home, η FCA Greece και η FCA BANK,  αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες, διευκολύνοντας μέσω της ψηφιακής πρόσβασης τον υποψήφιο αγοραστή να ολοκληρώσει ακόμα και την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του. Παράλληλα και με στόχο την πληρέστερη κάλυψη των πελατών της, η Fiat Chrysler Automobiles, επεκτείνει την εγγύηση όλων των αυτοκινήτων της των οποίων η ισχύς κάλυψης λήγει κατά την περίοδο των μέτρων περιορισμού της κίνησης, λόγω της πανδημίας του COVID-19.

Οι εξουσιοδοτημένες εκθέσεις στο σαλόνι του υποψήφιου αγοραστή

Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, ειδικότερα την περίοδο ισχύος των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19, ο Όμιλος της Fiat Chrysler Automobiles προσφέρει στην Ελλάδα την υπηρεσία Car@home. Η νέα υπηρεσία αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία, επιτρέπει την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών απόκτησης ενός νέου αυτοκινήτου από απόσταση, με πολύ απλά βήματα που δεν απαιτούν από τον χρήστη καμία μετακίνηση.

Η υπηρεσία Car@home έρχεται να προστεθεί στο ανεπτυγμένο ψηφιακό δίκτυο των εταιρειών που εκπροσωπεί η FCA Greece (Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, και Fiat Professional), οι οποίες προσφέρουν στο κοινό πληροφορίες, επιλογές διαμόρφωσης αυτοκινήτου (car configurator), όπως επίσης και τη δυνατότητα επικοινωνίας για οποιαδήποτε διευκρίνιση μέσω του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Διανομέων σε όλη την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο του Car@home, αρχικά ο ενδιαφερόμενος έρχεται σε επαφή είτε μέσω της FCA ή απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Διανομέα που επιθυμεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στις ιστοσελίδες των εταιρειών του Ομίλου (ή και μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών τηλ:800 11 500 800 από σταθερό χωρίς χρέωση και 210 99 88 542 από κινητό με αστική χρέωση).

Στη συνέχεια εκπρόσωπος του Εξουσιοδοτημένου Διανομέα προγραμματίζει μια video-κλήση με τον πελάτη μέσω της εφαρμογής Google Hangouts Meet. Εκεί ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να συνομιλήσει, να παρουσιάσει το αυτοκίνητο, τις επιλογές χρηματοδότησης, ακόμα και να πραγματοποιήσει μια διερευνητική αξιολόγηση αυτοκινήτου ανταλλαγής που πιθανόν έχει ο ενδιαφερόμενος, απαντώντας στις ερωτήσεις του, όπως ακριβώς θα γινόταν και αν είχαν συναντηθεί εκ του σύνεγγυς στο κατάστημα πώλησης.

Χάρη στο πλήρες πληροφοριακό υλικό, αλλά και τη δυνατότητα διαμόρφωσης του αυτοκινήτου, μέσω του Car@home, ο σύμβουλος πωλήσεων μπορεί να παρουσιάσει πλήρως το αυτοκίνητο και να διερευνήσει τις ανάγκες του πελάτη, προτείνοντας την καλύτερη δυνατή επιλογή. Η τεχνολογία της video-κλήσης επιτρέπει την άμεση επαφή με τον συνομιλητή και παράλληλα την επεξήγηση όλων των χαρακτηριστικών με διαδραστικό τρόπο.      

Επέκταση εργοστασιακής εγγύησης σε όλα τα μοντέλα της Fiat Chrysler Automobiles

H Fiat Chrysler Automobiles (FCA) προχωρά στην επέκταση της εγγύησης όλων των αυτοκινήτων Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth και Fiat Professional, των οποίων η ισχύς λήγει κατά την περίοδο εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της κίνησης λόγω της πανδημίας του COVID-19. Η διάρκεια της επέκτασης είναι ένας μήνας μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων με βάση τις κυβερνητικές διατάξεις. Η παραπάνω επέκταση ισχύει τόσο για ήδη προγραμματισμένες επισκευές εγγύησης, καθώς και για νέες ανάγκες που πιθανώς θα προκύψουν στο παραπάνω διάστημα. 

Το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της FCA βρίσκεται στη διάθεση του κοινού το οποίο μπορεί να προγραμματίσει τις όποιες ανάγκες συντήρησης ή επισκευής του οχήματος του. Σε κάθε περίπτωση για την ταχύτερη εξυπηρέτηση συνιστάται η επικοινωνία του πελάτη με το σημείο εξυπηρέτησης (Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο). Οι πληροφορίες επικοινωνίας είναι διαθέσιμες στις επίσημες ιστοσελίδες των μαρκών, ενώ σε κάθε περίπτωση το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλ:800 11 500 800 από σταθερό χωρίς χρέωση και 210 99 88 542 από κινητό με αστική χρέωση) παραμένει στη διάθεση του κοινού.

Με προτεραιότητα στην ασφάλεια του κοινού, αλλά και των εργαζομένων στα σημεία εξυπηρέτησης, το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της FCA συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του με στόχο την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση των αναγκών του πελατών σε αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Για περισσότερες πληροφορίες το κοινό μπορεί να απευθυνθεί και στις αντίστοιχες ιστοσελίδες των εταιρειών του ομίλου.

www.fiat.gr/mopar/covid-19

www.alfaromeo.gr/mopar/covid-19

www.abarth.gr/mopar/covid-19

www.jeep.gr

https://www.fiatprofessional.com/gr/mopar/covid-19