Citroen: Άνοιγμα στις αγορές της Κίνας και της Ινδίας για την επίτευξη των εμπορικών στόχων

211

Η Citroen κοιτάει στις αγορές της Κίνας και της Ινδίας για να μπορέσει να πιάσει τον στόχο της τα επόμενα χρόνια.

Ωστόσο, αναθεώρησε τις πωλήσεις της το 2022 από τα 1,5 εκατ. οχήματα στα 1,3 εκατ. Τα μοντέλα που αναμένεται να δώσουν τον ρυθμό των πωλήσεων είναι το C3 και το C5 Aircross SUV.

Από την άλλη η ευρωπαϊκή αγορά για την Citroen πέρυσι ήταν μια καλή αγορά, καθώς είδε να αυξάνονται οι πωλήσεις της κατά 1,2%, πετυχαίνοντας μερίδιο αγοράς κοντά στο 4,9% από 4,7% που είχε το 2018.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ